Жиі қойылатын сұрақтар

Интернет-банкингке қалай өтініш беруге болады?


Интернет-банкингке кіру үшін қандай сілтемелерді пайдалана аламын?


Интернет-банкингте не істей аламын?


Интернет-банкинг арқылы жасалған операциялар үшін комиссия төлене ме?


Мен парольді ұмытып қалдым немесе интернет-банкингте бұғатталдым, не істей аламын?

Сіз біздің байланыс орталығымызға қоңырау шалуыңыз керек.

Интернет-банкинг арқылы жіберілген қате төлем тапсырмасынан немесе аударымнан бас тарта аламын ба немесе электронды төлемді жаба аламын ба?

Интернет-банкинг (онлайн) арқылы нақты уақыттағы транзакциялардан бас тарту мүмкін емес.

Мен сіздің Банкіңізден электронды төлем жасадым, шотымнан есептен шығарылды, бірақ басқа банкке түскен жоқ.

Төлем тапсырмасының анықтамалық нөмірін біздің банктен біле аласыз және бенефициардың банкінде түсімді нақтылай аласыз.

SMS растау дегеніміз не?

SMS тексеру процедурасы банк клиенттері өз транзакцияларын Интернет-банкинг арқылы жүзеге асырған кездегі қауіпсіздік шарасы болып табылады.

Белгіленген шектерде SMS сәйкестендіру рәсімінен кейін пайдаланушыға тіркелген ұялы телефон нөміріне жіберілген бір реттік пароль арқылы төлемге қол қоюға рұқсат етіледі.

Ұялы телефон туралы ақпаратты қалай жаңартуға болады? Мен ұялы телефон нөмірімді өзгерттім / SIM картасы өзгерді, не істеуім керек?

Интернет-банкинг пайдаланушылары және заңды тұлғалар өз қауіпсіздігі үшін банк бөлімшесінде ұялы телефон деректерін өзгерте алады.

Ұялы телефон нөмірін өзгерткен немесе SIM картасын ауыстырған жағдайда деректерді түзету үшін мүмкіндігінше тезірек банк бөлімшесіне хабарласу керек.